משחק מסלול
1 תמונת המשחק
2 הוראות המשחק
הוראות למשחק מסלול- תקומתה של מנורה
|
||||||||||||
מטרה
משחקית: להגיע ראשון
לקו הסיום
מטרה לימודית: לענות על מירב הפרטים המרכיבים את האירוע ההיסטורי
דרושים:
|
||||||||||||
לוח משחק
2-4 משתתפים
היסטוריון האחראי על כרטיסי משחק
|
||||||||||||
כרטיסי אירועים היסטוריים
חיילים
קובייה
|
||||||||||||
מקרא:
|
||||||||||||
|
||||||||||||
מהלך המשחק:
כל
משתתף בתורו מטיל את הקובייה, מי שזכה בערך המספרי הגבוה מתחיל ראשון. במקרה של
שוויון מטילים את הקובייה שנית.
מתקדמים
בכיוון המסלול על-פי הערך שמורה הקובייה.
מי
שעצר על סימן שאלה קורא את בשם האירוע ההיסטורי על פי התמונה ההסטוריון
מרים מערמת הקלפים את קלף המידע עם המידע ההיסטורי אודות האירוע.
על
השחקן לומר פרטים על אותו אירוע. הצליח, מתקדם שני צעדים , לא הצליח חוזר צעד לאחור.
|
||||||||||||
| קלפי המורה - דוגמה | ||||||||||||
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה